PDA

View Full Version : Help?

Funkysmy
12-30-2016, 12:18 PM
sorry my English is not good

Hello, I have a question,
As 7 Days to the for Xbox One in July (I think) rauskarm have my brother and I played this and played without problems, have not played for a long time and wanted to start it 3 days ago (my brother has now and then Times singleplayer played and a few days ago the latest update made).
I started a multiplayer game and invited him to his update, but he is coming to the server but flies out after 1 min and we have done three days now and he has installed the game 4 times again And he has also tried to take a random server the same problem and also in a private game as well.
Has anyone by chance an inkling what can lie?

German:
Hallo, ich habe mal eine frage,
als 7 Days to die für Xbox One im Juli (glaub ich) raus karm haben mein Bruder und ich uns das geholt und ohne probleme gespielt, haben jetzt eine längere zeit nicht gespielt und wollten es vor 3 tagen anfangen (mein bruder hat ab und an mal singleplayer gespielt und vor einigen tagen das neuste update gemacht).
Ich hab ein Multiplayer Spiel gestartet und habe ihn eingeladen nach dem sein update abgeschlossen wahr er kommt zwar auf den server aber fliegt nach 1 min ca. wieder raus und das haben wir jetzt drei tage versucht gemacht und getan er hat das spiel 4 mal neu installiert und er hat auch versucht ein zufälligen server zu nehmen das selbe problem und auch bei einem Privaten spiel genauso.
Hat jemand zufällig eine ahnung woran das liegen kann?

lg