Search:

Type: Posts; User: Adam the Waster

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: unless its Art game (not sure thats a thing but)...

    unless its Art game (not sure thats a thing but)

    yeah thats kinda dumb, im fine with the new art but if theirs something wrong ill point it out and maybe draw something out to show how i would...
  2. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: in Russia maybe

    in Russia maybe
  3. Replies
    18
    Views
    1,712

    yum thxs

    yum thxs
  4. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: i like the normal bed or mattress it fits my...

    i like the normal bed or mattress it fits my survival theme. i don't want to sleep on a bedrole!
  5. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: Only 35$ plus tax

    Only 35$ plus tax
  6. Replies
    18
    Views
    1,712

    well its a Pain in my ass to do that. i barley...

    well its a Pain in my ass to do that. i barley understand. all i get is the spawn rate but even then its confusing. and it would just be nice to have "Wild/roaming Zombie spawn"

    convents is...
  7. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: looks very nice :{ Give me some credit at...

    looks very nice

    :{ Give me some credit at least for trying



    ik i have no life
  8. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: What's the worst that can happen? someone doesn't...

    What's the worst that can happen? someone doesn't like??

    its like pouring Nitro goisern on a Fire! What's the worst that can happen?


    "better to show the people what to expect then get...
  9. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: New Mattres/Bed modl........

    New Mattres/Bed modl.....
    https://twitter.com/7DaystoDie/status/1220771516104577024



    Motherfuu-
  10. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: can you show the new wooden club?? pretty...

    can you show the new wooden club??

    pretty please :excitement:
  11. Replies
    2,668
    Views
    223,801

    Sticky: Are you shocked that the sun rises in the morning...

    Are you shocked that the sun rises in the morning too??
  12. Replies
    18
    Views
    1,712

    i would love to see something like this again. ...

    i would love to see something like this again. Granted there are ways to Up zombie spawns via Changing code and mods but not everyone wants to do that. so here's a few ideas


    Bloodfog: Blood...
  13. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: Oof man but i agree with you on the batter...

    Oof man


    but i agree with you on the batter up book
  14. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: not really, a baseball bat has a nice balanced...

    not really, a baseball bat has a nice balanced wight to it. and their sturdy

    the club looks a little bit more heavy and not as sturdy .
  15. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: Well if it was from alpha 1. then NO ♥♥♥♥ it will...

    Well if it was from alpha 1. then NO ♥♥♥♥ it will change, it was just a placeholder, The Old Club model looks ok but now with the updated graphics , new looks of zombies , weapons and armor then yes...
  16. Replies
    2,668
    Views
    223,801

    Sticky: it gose with the armor i drew up on how it should...

    it gose with the armor i drew up on how it should look for both player and zombie.


    cuz it kinda looks unarmoured. The chest is ok but i would go for just a genetic vest, the Helmet is ok and the...
  17. Sticky: i kinda don't understand that.

    i kinda don't understand that.
  18. Replies
    2,668
    Views
    223,801

    Sticky: i think it would be cool if with the spear if you...

    i think it would be cool if with the spear if you hold R, you would be able to Change the way to attack with it.

    Pike (Allows you Jab normally but the Power attack allows you to do a Heavy Jab...
  19. Sticky: sweet i smell A19 getting closer. it smells...

    sweet


    i smell A19 getting closer. it smells like bacon for some reason?... oh wait my bacon is done in the microwave.
  20. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: if i were going to change one! Thing about the...

    if i were going to change one! Thing about the club is the Saw blade.

    i would make have a Large heavy ball on it kinda like a Old trench club. the saw blade would be added with the spikes. but i...
  21. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: does anyone have a Link to the Road map? thats...

    does anyone have a Link to the Road map?

    thats so i can see what to expect and what not to give ideas for.
  22. maybe there could be Large bird nest , Lootable...

    maybe there could be Large bird nest , Lootable Chicken coops in farms and some homes , maybe a Large Lizard nest that you can get eggs from (what that is IDK) and you could get some from chickens...
  23. Replies
    2,668
    Views
    223,801

    Sticky: its cool lol and plus how cool would it be...

    its cool lol


    and plus how cool would it be if the Zombie soldiers looked like this
    31226

    now that would look kinda scary if this Armored zombie was coming at you!

    but just think if joel...
  24. Replies
    1,862
    Views
    249,940

    Sticky: i thought you had just a Tip? - - - Updated -...

    i thought you had just a Tip?

    - - - Updated - - -



    yeah the humans soon should get a Update. i hope
  25. Replies
    2,668
    Views
    223,801

    Sticky: my problem is that they give protection. if...

    my problem is that they give protection.

    if Gloves were just a Term for Arm armor like Wrist guards , Elbow pads , Shoulder pads and gloves for Climbing and grip. then thats Ok

    but its just...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4