Search:

Type: Posts; User: Jugginator

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds; generated 10 minute(s) ago.

  1. 8 Hours? Not saying you're doing it wrong, but I...

    8 Hours? Not saying you're doing it wrong, but I flew through early-game in a couple of hours solo on Survivalist, and by not killing zombies as the main goal. Mining, cutting trees, doing a quest...
  2. You get more XP mining than you do killing...

    You get more XP mining than you do killing zombies now really. Same for trees, get a lot of XP for looting, and upgrading high-end blocks while building. Crafting XP is still needing to be tweaked,...
  3. No, it was well stated we were all sick of two...

    No, it was well stated we were all sick of two things: Zero way to make defending bases any fun with the broken ai+no damage to walls, and every time we started a new map everyone had to spend RL...
  4. And a few servers that I used to play on that...

    And a few servers that I used to play on that died off with A16.4 have returned to full with the new systems, and friends on my friend's list are happily playing again. 'Widely shared' is a bit of an...
  5. Replies
    14
    Views
    3,398

    Windows If you don't need it, turn EAC off. And I'd...

    If you don't need it, turn EAC off. And I'd uninstall the game -- and delete everything 7 days -- such as the AppData, all of it. I did that and I havent had a single crash since 17.1 on my laptop. I...
  6. Replies
    35
    Views
    2,020

    Yeah. I mean, I personally don't understand why...

    Yeah. I mean, I personally don't understand why someone would want to play a bloody, gory adult game about killing zombies and then complain about the violence, but that's just me. Well, don't forget...
  7. Replies
    35
    Views
    2,020

    As much as I'm for family-gaming and everything,...

    As much as I'm for family-gaming and everything, and I respect filtering content for the kids, but you're missing something. The game is rated M, which means the intended audience is 17+ -- one step...
  8. Replies
    51,265
    Views
    10,102,879

    Poll: LOLOLOLOL!!!!!! That epic FO3 reference. Man I...

    LOLOLOLOL!!!!!! That epic FO3 reference. Man I loved and haaaaated that damn ship. I hit every single, game-breaking bug possible there.
  9. Replies
    16
    Views
    2,577

    I like your videos :) Soon as I have some time...

    I like your videos :) Soon as I have some time away from college I will binge-watch the ones I havent seen yet :)
  10. Replies
    12
    Views
    483

    LOL @Royal. Heres a beginner's guide for...

    LOL @Royal.

    Heres a beginner's guide for doing things: https://streamshark.io/blog/obs-beginners-guide/
  11. Well, the entire canyon is loaded with resources....

    Well, the entire canyon is loaded with resources. It has a tour-shop set up top. Spent one ingame day there and left with like 10 stacks of iron, 9-12 stacks of nitrate, a bunch of lead and some...
  12. Replies
    12
    Views
    483

    The settings are a bit vague, but it works well...

    The settings are a bit vague, but it works well just recording. I use it to record meetings and such a lot. To capture the game you set it to capture a window (you can choose a game directly) or set...
  13. Thread: Really TFP?

    by Jugginator
    Replies
    10
    Views
    553

    Yeah. I see it a ton in my online-college classes...

    Yeah. I see it a ton in my online-college classes in the discussion boards. I've been guilty of typing loose instead of lose, myself, and not notice I did it. Thank god for spell-checkers. Heh, the...
  14. Replies
    12
    Views
    483

    Uhh well, I can say OBS is golden for recording....

    Uhh well, I can say OBS is golden for recording. You can download it and be recording in minutes. Wondershare Filmora is relatively cheap and I think has a free version (and novice friendly). OBS is...
  15. Pro tip: in the very very far South there some......

    Pro tip: in the very very far South there some... I forget the damn name... ugh its some "Valley Tour" building in the desert biome in a reallly deep (grand canyon) valley. Look on the walls -- there...
  16. Replies
    51,265
    Views
    10,102,879

    Poll: This is where the "partytroll" emote would be...

    This is where the "partytroll" emote would be handy hehe. But yeah, can confirm 100% -- the turbo using "e" is fantastic. Only works in the chopter for whatever reason. Pressing "e" while driving the...
  17. Thread: Really TFP?

    by Jugginator
    Replies
    10
    Views
    553

    10/10 Great and vital complaint. TFP, fix this...

    10/10 Great and vital complaint. TFP, fix this plz. 100% broken game without it. If I want to play CS-GO I just plug the monitor and keyboard/mouse directly into my brain-ports and there I go. You...
  18. Replies
    51,265
    Views
    10,102,879

    Poll: Jesus lol. I just noticed this thread almost has...

    Jesus lol. I just noticed this thread almost has 10 million views and almost 50k replies. Damn.
  19. Yeah, leave the rads in bloodmoons for sure, it...

    Yeah, leave the rads in bloodmoons for sure, it even makes sense. But to put armies of them (even more than what shows up on blood moons usually) just is... annoying. Maybe when I'm past day 50~...
  20. Yeah lol. If you never played a Psycho you'd...

    Yeah lol. If you never played a Psycho you'd enjoy it, he's like an insane-version of Sal but with melee. He's more skill-based on his invincibility, you gotta be up on your game. Slip up a few times...
  21. Replies
    129
    Views
    5,284

    Yeah I read that about Empyrion. Honestly yeah,...

    Yeah I read that about Empyrion. Honestly yeah, I'm thinking of leaving it 7 days or so and around day 28 or so when I get set up I'll do daily horde nights, just to see how far I can go. I usually...
  22. Yeah, precisely. Horde nights I don't get any...

    Yeah, precisely. Horde nights I don't get any loot and don't care because that's the point about it. But if going through a POI means I have to fight rad-armies (actually, STRONGER than horde nights...
  23. Replies
    129
    Views
    5,284

    I mean the horde night wasn't the point in the...

    I mean the horde night wasn't the point in the thread, but I still question that logic. The point of the game is to survive the hordes, isn't surviving it the point in the game? Can't that be...
  24. Replies
    101
    Views
    9,401

    @Snake, you sure love saying everything people...

    @Snake, you sure love saying everything people are saying that makes melee works are stupid and wrong, but not saying anything that you think balances it. Melee is the only reason I survive versus...
  25. Damnit Poppa, you talking all this Borderlands is...

    Damnit Poppa, you talking all this Borderlands is making me want to do another Psycho run XD But yea, I can see legendary items/mods being in the end of the large POIs worth going through rad-armies...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4