Results 1 to 3 of 3

Thread: Ayuda No encuentro un mod

Refugee

Ayuda No encuentro un mod

Buenas [email protected]

Estoy buscando un mod para que se le vea la salud a los zombies, y no lo encuentro por ningun lado, alguien me puede dejar el link de ese mod como comentario o el nombre para poder buscarlo, se lo agradeceria mucho...

Gracias...

I'm looking for a mod to see the health of the zombies, and I can not find it anywhere, someone can leave me the link of that mod as a comment or the name to be able to look for it, I would appreciate it

tks..
    Last edited by Blotto; 06-07-2019 at 12:20 AM.

Community Moderator OzHawkeye's Avatar
    Solo publique en inglés, o con una traducción al inglés, para permitir una moderación más fácil si es necesario.

Además, esto debería estar en la sección de modificaciones, así que ahora estoy moviendo el enlace allí.

Please only post in English, or with an English translation, to permit easier moderation if required.

Also, this should be in the mods section, so I'm moving the link there now.

Tracker Mumpfy's Avatar
    edita el titulo, o volve a poner el post con el titulo en ingles. sino nadie va a clickear el post porque no saben que dice.

## edit the title too or post again in english or noone will check the post becouse they dont know what it says ##