Results 1 to 3 of 3

Thread: ignorance - frustration... The mouse still fails to work...

Refugee

ignorance - frustration... The mouse still fails to work...

Now let me tell you, my skin is quite thick. It takes a while until something gets me mad. Usually I don't let it discourage me directly. But now, the stove seems to be out...

When I first bought the game, I thought it was a good idea to support the developer. It shouldn't be a problem now to produce a game that works. I can handle bugs and mistakes - saving files, dancing around a bit in the programming, it's all pretty fun and I'm looking forward to learning something new. All very big pictures...

But now that I'm running out of options, and I need some support (from someone who knows the matter) - I'm really depressed to see that everything only runs on the forum, where you even get thrown with Captchas when you're SEARCHING for help! (Why?) I also see that one forum is flooded with posts if you don't monitor them, though support is different.

Anyway, all I really want is for the help with problems to come through as flawlessly as my payment via Paypal to you. You already have my money (twice even). And it has nothing to do with me not being damn grateful with a game that shows me so many interesting things, like coal hydrogenation, a topic I've found interesting since school, about which I read everything in the works of the former manual. And hey, I know, the way you want things, you'll never get them. Satisfaction is just a state of illusion...

But would it really be too much to ask for a support that you can simply contact? I mean, I also like to come over to DŘsseldorf with a can of mead and get the information I need myself, no problem, I also like to travel... Get to know new people with pleasure, maybe one of my stories is still suitable as a quest in your game - I know the apocalyptic feeling well enough... That's what I've been living here for over 25 years...
    And somehow everything seems to go to hell - which isn't bad either... after all, change is the thing that moves everything...

But if I already rent a server now, spend money on it (which I really don't have much of, I have to watch how I get my bills paid), the hardware should really be able to work. And the game after every update breaks down, develops with minimal changes in the software so that it is unplayable... Yes- What am I supposed to say? - At some point I lose the desire for such things.

I rented a server to play 7D2D together with friends, because I think the game will be really damn important in the next years (according to my estimation). But it can't be played even with my patience - because somehow there's always a problem in between. And excuse me that it's beyond my abilities to learn C++ or programming another language and I have no idea in which line the error lies. It could also be due to the server, but the support in general is so modest today that no help can be expected.

Actually I should apologize for my lack of social skills. But in the end it's what saves me from the psychologists, because it's cheaper and better for everyone who can read.

Translated with www.DeepL.com/Translator

Posts on this forum must be in English. I have (painstakingly) attempted to translate the original German below to what you see above.

Spoiler: 
    Jetzt lasst euch sagen, mein Fell ist recht dikc, bis mich was auf die Palme bringt dauert es ne Zeit, f├╝r gew├Âhnlich lass ich mich nicht direkt entmutigen - Doch jetzt, scheint der Ofen aus... Als ich das Spiel anfangs kaufte, hielt ich es f├╝r ne gute Idee den Entwickler zu unterst├╝tzen, sollte ja jetzt nicht das Problem sein ein Spiel zu produzieren was funktioniert, mit Bugs und Fehlern komm ich gut zurecht - Dateien sichern, ein wenig in der Programmierung rumtanzen, das ist alles recht spa├čig und ich freu mich drauf was Neues zu Lernen... Alles ganz gro├čes Kino...
    Doch nach dem mir so langsam die Optionen ausgehen, und ich auf einen Support angewiesen bin (Der sich mit der Materie auskennt) - Bin ich echt deprimiert zu sehen das alles nur ├╝ber das Forum l├Ąuft, wo man selbst bei der SUCHE nach Hilfe mit Captchas beworfen wird (Why?)
    Ich seh auch ein das ein Forum von Posts ├╝berschwemmt wird wenn man die Posts nicht kontrolliert, aber Support, geht, anders...
    Und alles was ich mir wirklich w├╝nsche, ist das die Hilfe in Sachen Problemen genau so fehlerfrei ├╝ber die B├╝hne geht, wie meine Bezahlung ├╝ber Paypal an euch - Ihr habt ja schon meine Kohle (zwei mal sogar) - Und es hat jetzt echt nichts damit zu tun das ich nicht verdammt dankbar w├Ąre mit einem Spiel das mir so viele interessante Dinge zeigt, wie Kohlehydrierung, ein Thema was ich schon seit der Schule interessant fand, wor├╝ber ich alles in der Werksb├╝cherei der ehemaligen MAN las... Und hey, ich wei├č, so wie man sich die Dinge w├╝nscht, wird man sie nie bekommen, Zufriedenheit ist eben ein Zustand der Illosorisch ist...
    Doch w├Ąre es echt zu viel verlangt einen Support zu bekommen den man auch einfach kontaktieren kann? Ich meine, ich komm auch gerne mal mit nem Kanister Met r├╝ber nach D├╝sseldorf gestolpert und hol mir die Infos die ich brauche selbst ab, kein Thema, ich reise auch gerne... Lerne auch gerne neue Leute kennen, vielleicht taugt eine meiner Storys ja noch als Queste in eurem Game - Endzeitfeeling kenne ich gut genug... Das lebe ich hier seit ├╝ber 25 Jahren...
    Und irgendwie scheint echt ALLES in die Binsen zu gehen - Was auch nicht schlimm ist... ver├Ąnderung ist ja schlie├člich das Ding was alles bewegt... Doch wenn ich jetzt schon nen Server miete, daf├╝r Kohle raus haue (Wovon ich wirklich nicht viel habe, ich muss zusehen wie ich meine Rechnungen bezahlt kriege), die Hardware wirklich dazu im Stande sein sollte zu funktionieren... Und das Spiel nach Updates jedes mal abkackt, sich mit minimalsten Ver├Ąnderungen in der Software so entwickelt das es unspielbar ist... Ja- Was soll ich da sagen? - Irgendwann verliere ich die Lust auf sowas...
    Ich hab mir extra den Server angemietet um mit Freunden zusammen 7D2D zu zocken, weil ich finde die Thematik in den n├Ąchsten Jahren echt verdammt wichtig sein wird (Meiner einsch├Ątzung nach) - Doch es l├Ąsst sich auch mit meinem langem Atem nicht spielen - Weil irgendwie immer ein Furz dazwischen kommt... Und entschuldigt bitte das ich es verpeilt habe neben meinen F├Ąhigkeiten das C++ oder Programmieren einer anderen Sprache zu lernen und eben keine Ahnung habe in welcher Zeile der Fehler liegt... Es k├Ânnte auch am Server liegen, aber der Service in eurer Generation ist allgemein so bescheiden, das auch da keine Hilfe zu erwarten ist...
    Und eigentlich sollte ich mich noch f├╝r meine fehlenden Sozialkompetenzen entschuldigen - Doch am Ende ist es das was mir den Psychologen spart, weil es SO einfach Billiger und Besser f├╝r alle ist die lesen k├Ânnen...
    Last edited by Crater Creator; 07-13-2019 at 12:03 AM.

Ranger Beelzybub's Avatar
    Good job with the translation.

Refugee
    Problem Fixed - Never forget to check out the simple things first... Thanks for the Translation...
    The Problem was that; The Mouse was not Fixed in the Window, it was so simple - That I didn't get it... Well - Thanks at all